Gott och blandat

Hej där ute :)

Idag har varit en seg dag, sov ganska lite i natt o då blir det så...
Jag äger på att inte kunna somna.. waaaaay to much to think about lixom!

Har varit iväg och tränat idag efter skolan oxå! riktigt duktig är jag som lyckats hålla igång det så länge utan att lägga av! :D en hel del tack till emma för det oxå, eftersom vi pushar dit varandra!

Det blev skridskor på gympan trotts allt, så jag stapplade runt på ett par lånade från skolan, i t-shirt o en tunn kofta... inte kul alls!
Jag kunde inte ens gå på marken i dem ostabila skridskorna, hur fasen ska man då kunna åka i dem??
Jag kanske inte är världsbäst på att åka skridskor direkt (!!) men jag åker i alla fall tio ggr bättre än jag gjorde idag.
Fötterna kändes som om dem skulle gå av på mitten och det blev bara skittråkigt fast det egentligen är kul att åka skridskor :(

Ikväll blir det Idol på tv, BTW så blev jag så jäkla förbannad igår när jag tittade!
Jag hade röstat redan, och plötsligt

FAN FAN FAN  en spindel attackerar mig!!!!!!!! :O :O :O

okej nu är den mosad... *pust*

ja och plötsligt så berättar dem att bara två personer kommer gå vidare av dem fem som uppträtt!
Kan dem inte berätta det lite tidigare kanske??
Sen blev jag ännu surare när ingen av dem jag ville skulle gå vidare gjorde det...

Och efter idol kommer de två sista avsnitten från förra säsongen av desperate, så dem får jag nog ta att försöka kika på, så man kommer in lite i serien igen innan den börjar nästa tisdag! Wiiie :D <3




 


Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag vill med åka skridskor!!

2009-09-29 @ 22:41:08
URL: http://gyllis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0