En dag...

Idag var det back to school som gällde...
Helgen gick jätte fort! :O

På engelskan läste vi en täxt om Churchill, och där stog ordet wicked med i texten, och det fick mig att tänka på trollkarlen från Oz eftersom det var med en "wicked witch" där, så hela dagen har jag haft låtar därifrån i huvudet.
Och nu kom jag att tänka på den sjukt söta sexåringen från england som sjöng "somewhere over the rainbow" så galet bra så jag måste bara lägga in det klippet! :)


 

Nu när tänkte jag gå upp och dricka lite te mot min förkylning, och hitta något skojsigt att titta på på tv:n!

 

Imorgon är det dags för utprovning av studentmössorna!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0