Dagens bästa...

Dagens bästa var lätt på Svenskan när Sebbe satt och lekte med sin leksakspistol, och så kommer Freddie.
Sebbe tar upp pistolen och riktar den mot honom och när Freddie öppnar dörren så hoppar han till och hans ögon spärras upp... Haha så jäkla kul var de! :D

Dagen har gått ganska fort. På fotot så fick vi en uppgift att ta ett porträtt som skulle kunna vara framsidan till tidningen "Profilen" tror jag den hette...

Rana och jag vandrade iväg och fotade varandra.. Såhär blev bilden jag tog på Rana

Sen lekte jag lite med bilderna Rana tog på mig i photoshop... :)

 

 

Imorgon har vi skolfoto och jag blir galen för ja vet inte vad jag ska ha på mig!

Men innan jag tänker på det måste jag få klart mitt religionsarbete!

Have a grejt day!

 




Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0