AQUA

Nu har jag sett Aquas reklam om sin nya skiva på tv:n en massa gånger, och varje gång tänker jag på hur populära dem var när jag var liten!

Jag var sjukt galen i deras låtar, och det roliga är att de fortfarande är ganska bra.
Speciellt musikvideorna, de är ju sjukt roliga och gjorda som små sagor typ.
Det finns så galet många tråkiga videor där folk bara dansar o klär sig i så avslöjande kläder som möjligt!
Så nu tänker jag protestera mot dem tråkiga musikvideorna genom att lägga upp videorna till dem två låtarna jag gillade bäst av Aqua när jag va liten ;)

 


Kommentarer
Postat av: Marcus

haha dom e så bra :D

2009-09-24 @ 20:42:22
URL: http://gyllis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0