Min ursäkt är... Lov

Okej jag vet(!) att jag är sjukt dålig på att uppdatera just nu! men det är bara för att det är lov, jag lov(ar) ;)

I ställde sig syrran och gjorde pannkakor, så då kände jag inte direkt för att sätta mig och knapra på nån torr brödbit, så jag gjorde lite våfflor istället!



Sedan har resten av dagen bestått av att sitta och såsa i princip.
Letade efter lite roliga tryck på t-shirts, för jag köpte några linnen på Gekås när jag var där, som jag tänkte skriva lite på!
Förutom det  har det blivit en hel del film, och jag har lyckats tvätta två maskiner svart tvätt! (det finns nog fortfarande minst en helv maskin till med svart!)  så imorgon kanske jag ÄNTLIGEN har ett par strumpor att sätta på mig.

Nu vet ni ;)

Ha det bäst! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0