Long time no see

Hejsan hejsan!

Länge sen jag uppdaterade sist, men det har bara inte hunnits med!
Ullared i fredags med en lång lista på saker jag inte lyckades hitta...
Sedan blev det pluggdag på lördagen, och idag har familjen varit inne i stan och träffat min moster som var på besök i sverige! Sååå sjukt kul att träffa henne igen, synd bara att det kommer dröja ett tag tills nästa gång!


dagens var när vi var inne på ett hotell för att låna en kopiator, och hissen kommer.
Min syster tittar in och ser en tv, och utbrister:
"Dem har TV i duschen!!" :O

När vi var på väg in till gbg var det värsta tjocka dimmålnet som låg över ängarna!
Marken va antagligen mycket varmare än luften!?



två fina bilder på det!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0