Äntligen fredag :D

Hej!
Fredag igen - äntligen! Denna veckan har gått galet segt och det har varit massor i skolan.
Nästa vecka blir inte direkt lugnare så vi får se hur trött jag kommer vara nästa helg...
På engelskan hände för ovanlighetensskull inget direkt speciellt, och efter det blev det det veckliga besöket på hemköp av mig o elin. (=Håltimma)
Vi köpte lite gott att äta, och bestämde att nästa vecka ska vi allt köpa något nyttigt, som typ vindruvor... Vi får se hur det går med det! :P

Efter håltimman hände inget direkt roligt. Vi hade filosofi och tittade på en film, o sedan svenska och repeterade inför provet.
Sedan gick vi hem!

Nu är jag här hemma och hänger, i väntan på att klockan ska bli lite mer så jag kan börja sminka mig inför ikväll! Det bli utgång med Anna o Madde, o kanske några fler! :)

Imorgon blir det middag hos Marcus! :D
I can't waait! 
va så länge sen vi gjorde något allihopa tillsamans! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0