allmänt tjat ;)

Idag har varit lika seg som alla andra dagar, men jag har lyckats få klar min projektplan, så nu är det ur världen!

Imorgon blir det svenska prov, och vi får se hur det går...
Sedan blir det Ullared efter skolan så imorron ska det shoppas! :D

Har skrivit en lista, som först var för att de va några saker jag inte skulle glömma att köpa, men som helt plötsligt blev jätte lång, så imorgon glömmer vi allt vad överkonsumtion heter (vi har ju redan haft provet lixom :P )
Kommer nog bli ganska dyrt, men jag antar att jag får leva med det :P

Denna helgen ser ut att bli en plugghelg... inte kul!
Efter provet idag, och imorgon har jag "bara" engelska talet, ett jätte jobbigt historia arbete som det känns som om jag knappt fattar vad man ska göra ens, och ett engelska prov på allt vi gjort i boken än så länge. Inte skoj!

Sedan ska jag ta min sista twinrix spruta nästa vecka, men nu ska de ju börja med svininfluensa vaccinet, så jag måste nog ringa dem o höra så att det inte är nån fara att ta dem nära varandra...

Sedan, efter lördagens läkarbesök när jag ska kolla mina födelsemärken på ryggen och för hoppningsvis ta bort dem, så är det ÄNTLIGEN lov! då ska jag soooooova! :D
Och det behövs!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0