Svin jobbigt ;)

Igår tog vi Svininfluensavaccinet i skolan, och förutom att jag var sjukt nervös innan, och att det gjorde ganska ont i armen efter så var det inget mer med det - Just då.

För runt två vaknade jag första gången i natt, av att jag hackade tänder och skakade så mycket, och sedan fortsatte det så med att jag somnade om, och vaknade igen för att jag frös så mycket, och så fortsatte det hela natten ungefär två gånger i timman.

Inte kul! På morgonen gick jag upp, tog en värktablett, ringde och sjukanmälde mig och tillbaka till sängen!

Nu känns det som att febern gått ner lite, men jag fryser fortfarande endel. Men antagligen kommer det vara över tills imorgon, för precis som jag mår nu mådde min syrra dan efter att hon tog sprutan!

Nu ska jag hitta något att äta till lunch, och sedan krypa ner under mitt täcke och fortsätta med mitt filmmaraton ;)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0