jag och min usla uppdatering...

Tja!
jag börjar bli vänsterhänt! igår lyckades jag både sminka mig och borsta tänderna med vänster hand!
men att få av bh:n och vissa tröjor är ett större problem.
Men ryggen känns lite bättre idag, sticks inte riktigt lika mycket som det gjorde igår...!
så snart kanske jag är två-armad igen!

Igår blev det först lite shopping med syrran, och sedan fika med Anna och Caroline för att hämta ikapp oss med det senaste skvallret från lovet. och sedan när vi suttit på espresso house i tre timmar, och killen som plockade bort disked för tredje gången kom förbi så kände vi att vi nog hade suttit där tillräckligt länge! :)

Vi vandrade hem till mig och det blev taco/filmkväll!

Massor av skratt, och kul var det att äntligen få träffa mina små tjejor igen <3 :D


Kommentarer
Postat av: annaaaaaa

Alltid lika mysigt med er <3

2009-11-01 @ 20:58:09

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0