...en passande rubrik kanske skulle vara tjat?

Vi sitter i skolan och har håltimma..!
trååkigt är det, och vädret är regnit och äckligt.
Min jacka läckte igenom i armbågen i morse, och skorna är fortfarande blöta! :(

Flash funkar inte på denna datan, och jag kunde inte lista ut administratörslösenordet... det va inte pokeransikte i alla fall :/
Så eftersom inte flash funkar kan jag inte mata min sköldpadda i fishworld, så jag hoppas inte den dör! :(

Snart öppnar förhoppningsvis bamba, för jag är hungrig och det blir Tacos!! :D

Idag är det äntligen fredaaaag! :D
Vet inte vad som kommer hända i helgen, men skönt att få sova lite i alla fall.

Idag var det en vecka sen jag duschade, intressant va!?
Jag har ju tvättat av mig, o tvättat håret o så, men fick helst inte duscha på ett tag för doktorn eftersom plåstrerna blir blöta o förstörda..
Det är sjukt hur mycke man kan längta efter att duscha! det är ju såå skönt!

Nu har jag tjatat tillräckliogt om ingenting så BajBaj! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0