En lördag i november

Usch vilken jobbig dag!

Kvällen igår va sjukt kul, men idag mådde jag desto sämre...!

Inte det roligaste att vandra runt på en knökad mässa och försöka lista ut vad man vill göra med sin framtid när man mår sjukt illa och bara vill spy!

Just nu känner jag mig inte lika stressad som innan mässan i alla fall, för nu vet jag lite olika valmöjligheter.
Fast det gjorde det inte direkt enklare att välja!

Skulle vara sjukt roligt att plugga utomlands, men det kostar ju så mycket...
Ena stunden är jag säker på att jag vill fortsätta plugga foto, medans nästa stund funderar jag lite på turism eller reklam typ...

usch!

Vill jag gå foto är det lite bråttom oxå, för man måste skicka in fem egna fotouppgifter och ett brev innan nån gång i januari... HJÄLP! :O

Men jaja, jag ska nog dit och titta när dem har öppethus så får jag se hur det känns sen! :)

Ikväll blir det soffan som gäller! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0