Back to reality

Skola igen, och den började med engelska prov i morse.
Provet var sjukt svårt, och var ett "litet" prov på 100 poäng som slutade med att man skulle skriva en "kort" historia med hjälp av 100 av 150 glosor.
Jag hann skriva min "korta" historia på 56 ord, sedan var tiden slut.
Plus att det var två delar innan den delen oxå... can't wait to see the results of that... nooot!

Efter det fick vi skolkatalogerna, så vi satt och skrattade åt varandra och alla andra.
Jag såg gravid ut... :/

Nu efter skolan blev det handla mat med pappa, sen kikade jag på "ullared" på kanal5 och skrattade åt alla roliga människor som finns runt i världen, ja eller sverige i alla fall...

Sen har jag skrivit ut lite foton och satt in dem i ramar, så nu ska jag bara hitta en skruvmaskin (heter det så? :S )
och sätta upp dem på väggen.
Fast det får bli en annan dag, för nu orkar jag inte!

Vi avslutar med en gammal bild!

Emma, jag och JoJo!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0