baby boom

Hej igen!
Hemma efter skolan och en fika på espressohouse! :)
Något tröttare och fetare.

Veckans samtalsämne har varit min "graviditet" med mina två siamesiska tvillingar Ragnar och Ruben.
Anna och Marcus är på Ragnars sida, och hatar Ruben, medans Carro föredrar Ruben.
Jonas och Carro satt och viskade om mig på gympan, och till och med annas bror pratar om det.

Allt startade bara för att jag ser gravid ut på årets skolfoto...
Men jag gillar mina små "barn"! haha

Ja.. detta berättade jag bara för att det nu kommer en bild på årets skolkort! :)
och om ni inte fattar, så är jag alltså inte gravid på riktigt!?


När jag ändå var på gång att fota av skolkatalågen blev det en bild på mina tavlor som jag ska sätta upp oxå, så jag slänger in den som en avslutning på detta inlägget!
Ha de bäst! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

öh haha ofta min bror går och pratar om det? haha tönt :) Ragnar i mitt hjärta!!!<333333333333

fina tavlor (:

2009-11-04 @ 22:38:57

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0