Au pair kanske??

Jag satt här och försökte få till något med mitt tal, och kom istället in på mina funderingar på vad jag ska ta mig till efter gymnasiet.

Jag började titta på Au pair i USA och läste massor av roliga saker folk vart med om... blir sjukt sugen på att åka iväg och göra något sånt - bra mycket billigare än att åka utomlands och plugga lixom.

Man tjänar typ 6000 kr i månaden för att ta hand om barnen i familjen, och städa och så, och det är ju en grym lön! :D

Måste ta och fundera lite mer på detta känner jag!

Sjukt läskigt men samtidigt världens upplevelde! :D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det låter super kul att jobba som sån (:

men det finns ju såklart sånt so tar imot, att lämna allt hemma liksom och sen också att komma till ett helt nytt land och en helt ny familj är ju ett stort steg :D



Förresten, ska vi följa varandra via bloglovin?

isåfall kan du väl säga till när du lagt till mig <3

2009-11-25 @ 14:40:10
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0