sommar väder ♥

Har varit lite dåligt med uppdatering denna helgen, men det har varit så sjukt härligt väder ute! :D ♥
Äntligen känns det som att det är sommar och om typ två veckor är det sommarlov! Bara 8 skoldagar kvar!

I lördags blev det filmkväll hos mig, och vi började med att käka pizza nere på Campinos. Efter det bar vi av till mig och tittade på filmer. Först blev det Eva och Adam filmen, som jag inte riktigt vet varför vi tittade på, och sedan blev det mamma mia. Mysigt var det!

Idag sov jag till kvart i tolv vilket var sjukt skönt eftersom ja inte sovit så länge på ett bra tag! :)

Solat massor har jag gjort och förhoppningsvis har jag blivit lite brunare i alla fall.

Imorgon är det tillbaka till skolan. Hoppas veckan går över snabbt och utan massa jobbiga saker.
På onsdag ska vi ÄNTLIGEN göra våran svenska redovisning - ska bli så skönt att bli av med den.

Sedan på fredag är vi lediga! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0