Kleemensdag

Imorgon är vi lediga från skolan men det betyder inte att vi är helt lediga för det är Kleemens filmning hemma hos mig. Drama står på schemat och vi kör igång klockan ett - vi får i alla fall lite sovmorron :P

Alla ska spela in varsin film på två olika manus, och jag tror verkligen inte att vi kommer hinna filma in allt imorgon.
Jag borde städa mitt rum med tanke på att det kryper runt lite damråttor här och där, men jag orkar inte bära upp dammsugaren för trappan. Kanske gör det imorgon innan de kommer - om ja orkar :P

Har tvättat en klänning som Carro ska ha på sig i min film, och själv skulle jag visst ha mysbyxor i Annas film :S 

Ingen kan manusen än, så det känns ju super oxå. Men det löser sig nog imorgon när vi kör igång! :P
Det kommer bli flum och sjukt många roliga felscener! :D <3



Wish us good luck! I think we're gonna need it :P



Kommentarer
Postat av: Caroline

Snart kommer vi :D

2009-05-05 @ 12:37:02
Postat av: annaaa

damp :D

2009-05-05 @ 21:10:43

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0