En fredag i Gbg

Jag vaknade vid tio, sedan tog jag mamma och syrran kvart över tolv tåget in till Göteborg. Vi bestämde oss direkt för att gå och käka lunch, och det blev thaimat på Arkaden. När vi käkat vandrade vi vidare ut på stan och vi gick in på BikBok. Efter att vi samlat på oss ett par plagg ställde vi oss och väntade på de överbefolkade provrummen, och när det blev ledigt knödde jag o syrran in oss i ett. Efter att ha provat tre par byxor, som inte passat kände jag mig irriterad, tjock och varm, och som om inte de räckte bröt jag en nagel på mitten. AJ!

Jag kom i alla fall där ifrån med en ny bikini till Turkis! ( Där det by the way är 30 grader idaaag! :D )
När jag kommit ut ur affären kom jag på att jag undermedvetet måste gilla randiga bikinis eftersom jag precis köpt mitt tredje par. ^^

Vi vandrade vidare och efter ett tag mötte vi upp med pappa som hade vart o jobbat på morgonen.
Jag fick köpt ett par solisar på H&M, eller de va från syrran i födelseadgspresent eftersom jag fick pengar till solglasögon från henne :)
 Sen gick vi och fikade. De blev cola och en blåbärsmuffins, eller vad man nu ska kalladen. Det va bara blåbär på toppen, men inga i själva muffinsen!



Efter fikat vandrade vi vidare mot nordstan och jag lyckades köpa ett par shorts på Rut mfl. och en vattenfast mascara på Åhlens innan vi åkte hemåt med kvart över sju pendeln!

När vi kommit hem skulle vi åka till Ica för att handla middag, och jag fick köra våran nya toyota för första gången.
Snacka om att toyotan är sjukt mycke mer komplicerad att köra.
Fördelen med toyotan är att man kommer upp i fart snabbare än med den men jag föredrar fortfarande att köra med våran gamla rostiga Saab <3


Dagens inköp!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0