en dag

Detta blir  mitt 91:a inlägg och jag börjar närma mig hundra.

Jag har inget dirrekt att skriva om idag.

Dagen började med lite sovmorgon, och sen blev det skolan tills två. Då gick jag och hämtade mitt nya pass som hade kommit. Den snälla polisen grattade mig på födelsedan i efterskott och jag vandrade hemåt. På vägen hem mötte jag syrran som kom från bussen och vi gick hem ihop. Hemma i brevlådan vänade mitt visa kort, så nu kan jag ta ut pengar igen - mitt förra kort spärrades av nån konstig anledning redan i lördags och då hade jag bara 12 kronor i plånboken. Lyckat!

Hemma hade jag tråkigt så jag fottade lite och sedan åkte vi till Ica Maxi o handlade. De firade ett års jubileum och bjöd på prinsesstårta! det va mumsigt! sen gick vi runt och letade efter lite saker och efter hundra år åkte vi hemåt.

Men när vi satt oss i bilen lät inte den färska pastan och kycklingen vi köpt så gott längre så vi tog en sväng förbi donken och inhandlade lite middag därifrån istället! 

och det var min oerhört intressanta dag!

Puss på magen! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0