Rubrik! :D

Idag var en bra dag!

Webbdesignen var ganska rolig för första gången på länge, och efter det hade jag boksamtal i engelskan. Eftre det var det håltimma eftersom vi inte skulle ha någon gympa, så vi vandrade till Buffe och käkade lunch där, det va mysigt.

Efter det gick vi på teater, den var tråkig och jag fattade inte riktigt handlingen, mer än att de antagligen ville visa hur olika alla människor har det, och att man kasnke ska vara nöjd med det man själv sluppit gå igenom.

Efter teatern var det spanska, och vi tittade bara på film, så det var skönt!

När jag kom hem käkade jag mellis och tittade på The Hills, och sedan åkte jag och tränade. Killen som alltid är där och tar WAY to much vikter var där som vanligt, och det var förövrigt ganska mycket folk, vilket va ganska segt eftersom ja fick stå o vänta på massa saker. Nu har jag ont i armarna o i rumpan!

Det har inte hänt nått speciellt bra idag, så jag e antagligen på bra humör eftersom  jag vart o tränat, och känner mig duktig eftersom ja va o tränade igår, och ska dit även i morgon :)
Jag har nästan börjat gilla spanskan lite.. tack vare en ganska söt person...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0