Tacomacka

Idag har det hänt massor av skoj, de va en ganska rolig dag faktiskt!
Jag började med att gå upp tidigare för att cykla och ta twinrix sprutan. Den kostar 500 spänn gånger två sprutor :O Värsta dyrt ju! Så om en månad ska jag i alla fall tillbaka och ta den andra sprutan.
Det gick ganska bra faktiskt, ja gillar inte att ta sprutor, men denna kändes knappt :)

Efter sprutan cyklade jag till skolan och satt och snackade med Marcus o Kim tills C klassen kom och vi gick och åt. Jag var i skolan ungefär en o en halv timma innan ja egentligen började eftersom det inte va nån kö på "sprutstället".

Jag och Madde gick på spanskan och Tjötade med Boel, våran underbara lärare, och efter det hade vi håltimma.
Vi satt och snackade ett tag i sofforna, och sen bar vi av till Jerkstrands eller vad cafét nu heter.



Det va Anna, Marcus, Elin, Madde och jag. Anna och madde ville inte vara med på bild, så då får de skylla sig själva.

Det blev en muffins med nått gult klet i.. 22 spän.. inte värt det enligt moi.

Efter fikat hade vi text, och det va ganska segt eftersom vi jobbar med nyheter och jag inte orkar skriva en nyhet.

Efter texten cyklade jag hem och när det va middagsdags bara försvann hela familjen åt olika håll, så jag fick fixa min egna middag. Det blev taco mackor! :D     jag åt MACKOR! haha

Jaa.. ja gjorde alltså tacoköttfärs, och tog rostbröd som ja la salsa på, och sen la ja på köttfärsen och sist ost, sen slängde ja in de in ugnen, och sen vare klart! :)

Det blev ganska lyckat faktiskt! såhär såg dem ut:


And that's my day!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0