Med lugg

Idag är jag på bra humör! Speciellt efter att Jossan ringde o sa att vi kunde vara hos henne allihop på Lördag!

I morse när jag gick till skolan var det värsta "varmt" och fåglarna kvittrade! Jag såg även några vitsippor under vårat träd! Det kändes skönt att se några vårtecken, för jag är sjukt trött på vinter just nu!

Dagen har gått fort men jag har knappt hunnit göra något.

Var inne på Veckorevyns hemsida och kollade. Jag funderar lite på att börja prenumerera på den igen, men har inte bestämt mig än. I alla fall så såg jag en intervju med Blondin Bella och störde mig något sjukt på denna komentaren:

"Jag tycker att det är jätteballt! Jag hade gärna haft mig själv som förebild när jag var yngre. Jag tycker att jag är en cool och stark tjej"

Hallå eller! Jag hade inte velat ha henne som förebild. Jag tycker att hon pratar som en fjortis och säger ganska korkade saker... Men det är bara min åsikt.

Hittade en rolig grej oxå där man kunde testa om man passade i olika kändisars frisyrer.. såhär ser jag ut i lugg:
Med Heidi Klums hår.. fint att man ser lite av min gröna vägg och så oxå..

Detta är hemsidan om ni är intresserade av att testa själva! 
http://kandisfrissan.veckorevyn.com/

Kommentarer
Postat av: Emmps

De va ju apsnyggt :D

2009-03-06 @ 16:02:36
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0