Seg Snö Som Snart Slaskar

Utvecklingssamtals dag idag, så det blev sovmorgon för min del, och sen vandrade jag o pappa ner klockan 11.35.
Ullis va seg som vanligt och vi satt o väntade i en halvtimma efter att vi egentligen skulle börja för att hon satt o snackade med Johanna.

På vägen hem blev det indisk mat till lunch. Det va gott!

Resten av dan har jag inte gjort mycke alls. Pluggat endel till matteprovet och tittat på film. Känns inte alls som om det kommer gå bra imorgon.. men jag vet i alla fall att det kommer gå bättre för mig än vissa andra... inga namn nämna *mummel*


Snöat har det gjort idag oxå! Det suger för ja trodde det hade börjat bli vår...
Jag vill ha sommar nu!! Jag vill ha värme och turkiet!

Nu vet ni om min oerhört intressanta dag!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0