Intresseklubben antecknar...

Idag är det onsdag som alla antagligen vet, och Edvard och Edmund har namnsdag! Grattis på er!
Idag har varit en ganska tråkig normal dag utan någon speciellt rolig incident som inträffat i skolan vad jag kan minnas just nu. Fint väder var det oxå! det uppskattas - så keep that coming!

Jag kan redan nu varna för att resten av inlägget inte kommer bli mer intressant än detta, så om du vill kan du lika gärna lägga av nu, och komma tillbaka en annan dag och hoppas på bättre inlägg!

Efter skolan vandrade jag hem och kollade på tv  - som  det brukar bli efter skolan när ja käkar nått. Det blev Vänner, sen slog ja över till Mtv o kollade på Made, my super sweet 16, och sist the Hills. Men då blev jag avbruten av att pappis kom hem och jag fick övningsköra honom till tippen och sen ÖB.

Efter den lilla trippen sitter jag  nu här - som vanligt, och väntar på att maten ska bli klar! Tror det blir chili con carne idag, de e gott :)

Dagen har som sagt varit ganska normal och tråkig. Imorgon ska jag försöka hasa mig upp tidigare för att gå, o hoppas på att det e dropp in, o ta en spruta.. ser inte fram emot det, så vi får hoppas att det blir av så jag slipper tänka på det mer sen...

Nu är det mat, så grattis om du läst ända hit!

BajBaj!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0