Längtar tillbaka...

Sjukt tröttsam dag - har jobbat från kvart i åtta till kvart över fyra - men jag får ju ändå pengar så jag ska la inte klaga!
Fast jag satt och höll på o somna ett par gånger och var tvungen att skaka på huvudet för att vakna till igen...
Sova får jag göra i morgon!
Även om det är sjukt skönt att vara hemma igen - och att få sova i min mjuka gosiga säng med mitt tjocka täcke - så längtar jag tillbaka till turkiet något fruktansvärt!
Jag saknar till och med den hämska värmen så man ligger och vrir på sig för att man inte kan somna. Jag saknar att vakna halv fem av den jäkla rösten som hörs ur moskeerna och ropar om bönen. Jag saknar att komma in till ett städat rum, och det jag saknar mest är att vara så nära kompisarna.

Det va så jäkla lätt, om man ville något va de bara att ropa - okej det blev lite små tjaffs ibland - men allting va så flummigt o skoj!

"-jag e så vaaarm, jag önskar att någon bara kunde kasta vatten på mig"
splash så fick ja elins vattenflaska över mig.

"-What's your name?            -I spell okay?               -Ice bell?  :S" 
sötaste kommentaren ever av Annisen

"-Can i say something?          -No             -Puss puss" 
äckel försäljare

"-Hey Icecream i wish I was you" härlig kommentar av en kille om Annas glass

Så sjukt irriterad blev ja på alla jäkla försäljare!

"Princess"
    "spice girls"  "twins" "svenska flicka" "bara titta"  "yes please"   "Excuse me"   "från sverige!?"

Överallt vart fan man än gick så skrek dem efter en! turkarna e så jäkla på, så det e inte konstigt att vi svenskar kallas för kalla och otrevliga.
Ta den reklamen som gick på tv för ett tag sen när det sitter en person på bussen till exempel,  det kommer på en kille, och han går och sätter sig bredvid den enda personen som redan sitter ner. Det skulle fan aldrig hända här, och om det skulle hända skulle i alla fall ja tycka det va helt cp o obekvämt - fast de beroro ju på om de e en äckligt gubbe eller en snygg kille såklart... ;)


Fan va ja längtar tillbaka! Måste få bilderna av alla oxå! Jag kan inte vänta till nästa resa, det va så värt att spara o levat fattigt i ett halvår för detta! :D

Det tråkigaste nu är att alla e så långt borta. Alla är inte hemma samtidigt o de känns inte som om vi kommer träffas så mycke allihop i sommar :(


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha jag köpte solglasögon från en som skrek ''BILLIGARE ÄN ULLARED!''

2009-07-01 @ 00:10:46
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Anonym

ICEBELL <3 xD

vill tillbakaaa !

2009-07-03 @ 23:11:25

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0