"Take what you can, give nothing back"

Har inte blivit något inlägg på ett tag, men nu är jag tillbaka vid datan.

I går gjorde vi ett riktigt dåligt försök till att klå Lindälvarna i att ligga sked. De fick typ nått på 400 personer att spoona, och det skulle vi på Aranäs lätt slå, eller?
-Nej

 För att skolan valt en så jäkla dålig tid att göra det på!
- Inga treor var i skolan
- Det var onsdag och klockan var två, det betyder att alla slutat
- Det var en vecka innan sommarlovet, hur många är i skolan då?

I alla fall var det bara 320 personer som var med, och golvet var hårt.



Idag hade jag låång sovmorgon, super skönt.
På väg till skolan såg jag ett rådjur, den va jätte söt och stod bara och tittade på mig, men när jag kom närmre gick den lugnt in i skogen. Jag lyckades få en liten bild med mobilen på rumpan! :P Klicka på bilden om du vill kika lite större ^^


Det blev spanska, och vi lyssnade på en redovisning och sedan såg vi klart på en film vi höll på att titta på, efter det var det håltimma, och jag gick med Madde och hjälpte henne att uträtta några ärenden.
Efter håltimman hade vi text och vi skulle bara häfta ihop alla våra arbeten och sedan fick vi sluta.

Eftersom vi inte orkade gå hem så vandrade jag, Anna o Carro till kungs och fikade.

När vi fikat och snackat ett tag vandrade jag iväg mot bussen hem, för att hämta byta om till träningskläder och så gav sig jag o syrran av mot Friskis för att gymma.

När vi var klara ringde jag mamma och hon sa att hon hade varm mat i bilen och att de skulle hämta oss utanför.
Väl hemma tittade vi Pirates of the caribbean tre och käkade vårrullar till förrätt och sedan kycklingspett med jordnötssås. Mums!

Imorgon är jag ledig eftersom treorna tar studenten... Jag längtar <3 ...fast samtidigt inte :P

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0