Flygrädsla?

Jag är sjukt uttråkad därför skriver jag dagens tredje inlägg nu!

Jag börjar typ bli nervös inför våran Turkiet resa, som är om lite mindre än två veckor!
Först va det planet som försvan ur radaren och som krashade i havet.
Och nu är det ett till plan som började brinna när det lyfte och som fick vända tillbaka och landa igen.
Där var det som tur va ingen som skadades, men ändå.

Jag brukar aldrig va rädd för att flyga - Jag älskar att flyga! Det är bland det roliga med hela grejjen att resa.

Hoppas att ja glömmer det med planen innan vi åker, för annars kommer ja va nått sjukt nervös!

Förresten, om det är någon som har en stor godispåse i bakfickan så får skulle det vara jätte gulligt om ni mailade över den.. :D  (a)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag mailar över den nu :)

2009-06-11 @ 20:18:15
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0