Lite uppdatering om packandet...

Hejsan :)
Har flyttat upp en våning o bytt dator :P
Nu sitter ja uppe på varma övervåningen istället.. och slickar på min evighetsboll.
Har hunnit packa ett par tröjor o lite handdukar o underkläder, men när jag kom till byxor fastnade jag och hittade ett par "gamla" i garderoben  - som ja inte använt på ett tag. Drog på mig dem o konstaterade att de nästan passar fortfarande, bara jag har en lös tröja över så e de lugnt, dvs lite tajt i midjan. Så jag klippte av dem - orka ha långa jeans på sommaren!?  så nu har jag med mig ett par extra shorts :)

Efter byxor började jag tänka på vad ja ska ha för skor med mig så blev det tvärstop o jag hamnade här istället ^^
Det känns som om alla  i sthlm har typ högklackat på sig på stan. De enda par högklackat ja har e mina guldiga - kanske lite för "fina" för att gå på stan med -  och mina gråa stövlar - som ja inte vill ha för då blir ja typ 1.80 lång + att de e ganska varma!

Här hemma e de enda jag går med just nu flipflops eller mina sandaler som jag får skavsår av efter en halvtimma så att det slutar med att jag går barfota med skorna i handen istället. Känns inte som att det funkar sådär jätte bra i sthlm det heller.

Jag funderar på att ta mina röda tygskor och även om det känns lite för varmt så känns det som det bästa alternativet just nu. Men ja kan ju inte barta ha ett par skor med mig!!

Jag får gå ut på skojakt så fort ja kommer dit tror jag.

Jag har grymt stora problem här som ni kanske märker ^^

Klockan e redan sju o idag va jag smart nog att ta fram kyckling i morse så nu borde den vara upptinad - jag lyckades ju förstöra mikron igår på nått sätt så vi kan inte värma något nu - så jag får la ställa mig o laga till lite mat om ett tag så det finns färdigt när min syster kommer hem ikväll :)

Det va nog allt just nu :P Jag hör av mig senare om ja kommer nå något mer ointressant att berätta om ;)


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0