Rastlös!

Hejsan alla!

Jag är så sjukt uttråkad att jag inte vet vart ja ska ta vägen!

Ändå är jag på något cp sätt på bra humör o ja känner fan bara för att gå till gymmet ogöra slut på all energi . Fast de e så långt dit - o stängt som tur.. för ja orkar inte gå dit :S

Jag längtar tillbaka till Turkis nått sjukt mycke! Måste fan åka utomlands snart igen för ja håller på att dö av uttråkning här hemma! Det händer ju inget här! Det går inte att få tag på alla o se till att alla träffas samtidigt! :O

Jag känner att ja skriver ett sjukt nödvändigt inlägg nu oxå.. Men ja e så uttråkad att ja inte ens orkade titta klart på en film - o då e de illa!

Puss på er! Hoppas ni har en mer händelsefull kväll än jag :D

Här får ni en bild på Carro o mig från Turkiet <3


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0