Fladdermöss o andra djur..

Guess who's back! :O

Haha nej men ja måste bara berätta!
Jag gick för att möta syrran vid bussen efter att ha fått ett fint sms från henne, jag citerar:
"Om du vill så kan du komma och möta mej sen :)"
Efter ett så inbjudande sms kan man ju inte motstå att göra det eller?
Nej men jag gör ju allt för min lilla syster <3

Skit samma! get to the f**ing point!
Jag gick o mötte henne och sedan gick vi hemmåt tillbaka och en fladdermus flyger förbi. Vi börjar prata om fladdermöss och ett ställe där det fanns sjukt mycke fladdermöss när vi va små.
Helt plötsligt ser jag någonting som rör sig på marken framför oss och sedan börjar hoppa, jag börjar gallskrika och sen inser jag att det bara var en jäkla padda som hoppade framför oss.

Jag vet inte vad det va ja trodde att de skulle vara för något men rädd blev jag i alla fall! Shit asså!

Det va bara det jag ville berätta om, så jag hoppas ni hunnit skriva upp allt i era små anteckningsblock!

Puss på er!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0