Biokväll med tjejerna

God morgon! Igår kväll blev det en rolig kväll med tjejerna! Vi träffades vid fem och gick och hämtade biljetterna och sedan vandrade vi till Kungsmässan så att Anna fick ätit och Carro och Madde fick köpt godis!



Efter det gick vi tillbaka till bion och köpte popcorn och seda satte filmen igång.
The proposal. Den va faktiskt riktigt bra! :D

Efter bion bestämde vi oss för att vi skulle ta bussen hem till mig och medans vi satt på bussen och väntade på att den skulle åka slängde jag ur mig kommentaren "Vi kunde ju åkt och handlat på Maxi tills imorgon nu ju!"
Vi velade lite fram o tillbaka och sedan kutade vi till tåget som stängde dörrarna precis när vi hoppat på.

Vi åkte iväg till Hede och gick till Maxi där vi hittade en rolig vagn som vi försökte ta, men efter att ha stått och försökt få i den jäkla femman i vagnen i typ hundra år såg Carro en lapp där det stod "deponering 50 kronor i kassan" Så vi sket i den vagnen - som hade en rolig grön liten plastbil för barn där framme - och tog en vanlig liten barnvagn istället!



Efter att vi handlat klart på maxi tog vi tåget tillbaka till Kungsbacka och sedan gick vi hem till  mig och "sjöng" singstar! (jag vet inte om det vi gör är tillåtet att kalla sång utan att förnedra alla som faktiskt kan sjunga , men det var i alla fall det vi försökte göra)
Efter att vi sjungit oss hesa var klockan två och vi gick och åt lite natta mat - tacos från härromdan - och efter det gick vi och bäddade sängarna...

Sjukt rolig kväll!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0