Så kan det går när man har långtråkigt en söndag...

Jag måste börja inlägget med en otroligt snygg bild!


Så sjukt snygg är han!! och en söndag som idag när jag inte haft mycket för mig har jag blivit lite smått Zac crazy...

På onsdag släpps High school musical 3 på dvd och jag måstemåstemåste ha den!

Zac ska även vara med i Pirates of the Caribbean fyra, han ska i alla fall ha skrivit på kontraktet och kommer tjäna 75 miljoner kronor! Helt sjukt mycket pengar, men Johnny Depp, som även han ska vara med kommer att tjäna 400 miljoner!! DET är sjukt. Så mycket pengar kan jag aldrig ens drömma om att få komma i närheten avi hela mitt liv, och han får det på EN film!

Kan någon film bli bättre än den?? Zac Efron och Johnny Depp i samma film, som pirater.. Nej, det kan inte bli bättre!
Jo, i och för sig om Orlando skulle vart med kunde den blivit bättre, men det ska han ju inte..

Asså, jag ber om ursäkt för detta inlägget men.. jaa, jag har haft en sjukt långtråkig dag!

Kommentarer
Postat av: Emmpo

GRRRRRRR!

2009-02-22 @ 19:16:58
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Marcus

det finns allt bättre filmer matilda... :D

2009-02-22 @ 20:29:19
URL: http://metrobloggen.se/gyllis
Postat av: Cairo

Kan inte hålla me mer ;)

2009-02-22 @ 22:10:44

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0