Utkast: Jag håller ...

Jag håller på att bli sjuk... Inte kul någonstans!
Jag går runt och andas genom munnen hela tiden, jäkligt jobbigt.

Tittade på Rosings program igår förresten, det va ingen höjdare! Killarna va ju helt konstiga!

Rolig dag idag i alla fall. Filmade på våran film idag. Vi är klara fast vi kanske ska spela om.... attsho!
Sorry! ja sa ju att jag håller på att bli förkyld! Jo vi måste kanske spela in ett par delar på nytt om vi orkar. På fredag blir det redigering i alla fall. Jag är sjukt trött på denna filmen nu, och speciellt på att se migsjälv hela tiden. Jag hatar det!
Nu sitter jag här och lägger in bilder på Facebook. Innan har jag bara haft facebook för att min moster bad mig skaffa det. Men tänkte försöka använda det lite mera nu.. kanske xD

Efter skolan gick Carro och jag till Kungsmässan. Jag köpte min efterlängtade film. Om ni undrar vilken det va så är det ganska uppenbart om ni tittar på mitt inlägg för ett par dagar sedan xD
Sedan gick vi till donken o käkade middag, och efter det blev det köpte vi godis till filmen.
Vi tog bussen upp till mig och bänkade oss framför tv:n
Jag och Carro satt och drägglade igenom hela filmen, och när vi va klara kollade vi på extramaterialet och klagade på hur lite det va.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mkt mysig eftermiddag :D<3

Men nu är de synd att de är över :P

2009-02-26 @ 15:55:22

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0