Här är det nog meningen att jag ska skriva en passande rubrik

Hållå eller!
haha jag är på värsta sjukt konstiga humöret, bara så ni vet det innan ni ger er in i att läsa detta inlägget!
Dagen började med engelska som va ganska slappt, och fortsatte med svenska där vi skulle läsa, men det orkade vi inte så vi gick och käkade lunch. Det var Nuggets, och på tal om nuggets så hade jag en underligg dröm i natt, här kommer den :P

Jag var i skolan och skulle äta, och det var nuggets i bamba. Vi ställde oss i kön, och när jag kom fram tog jag mat som vanligt på tallriken och sedan tog jag fram en plastpåse och började fylla den med nuggets!
Efter det var jag hemma och hela familjen skulle sova över hos några som vi umgicks med när vi var små, men som vi typ tappat kontakten med nu, i alla fall så sov vi där, och på morgonen när jag vaknade kände jag mig ofräsh så jag cyklade hem för att duscha. Utanför mitt hus träffade jag Elin och Marcus och jag bad de följa med in och käka lunch.
När vi ätit ställde vi in disken i diskmaskinen som var helt sne, och snurrade runt när jag stängde den.
Efter det gick dem och jag gick och duschade. Sedan skulle jag cykla tillbaka dit där vi sov, men när jag kollade på mobilen hade jag tre missade samtal. Två från mamma och ett från polisen. Jag ringde upp mamma och när hon svarade var hon helt hysterisk och undrade vart jag var. Hon sa att de letade överallt efter mig eftersom jag bara var helt borta och inte svarade på mobilen, till och med polisen letade efter mig och på grund av detta skulle jag åka in på ungdomsanstallt nu!


HELT stört var det! xD
Jag fattar inte vart jag får allt ifrån, men det var min natt de!

Passande bild? - Nej, men kladdkaka är ju så otroligt gott!
(även i muffinsform, som på bilden!) :D


Efter lunch hade vi spanska, och det va ganska kul, eller inte själva spanskan men lite andra saker.
Och Boel, våran lärare,  hahaha det finns inte ord för att beskriva den människan. Hon är så vimsig!

Efter spanskan gick vi och käkade semlor eftersom vi sett ett test i GP som sa att Jerkestrands semlor fått fyra fyrar. Vi har ett litet Jerkestrands cafe nära skolan så vi vandrade dit för att vi blev så sugna!
Det var inte värt fyra fyrar! Tre max. Det enda som va riktigt gott va mandelmassan. Grädden smakade inget och bullen var ganska torr.

Efter semlan halkade jag hemmåt i snön och senare på kvällen åkte jag och gymmade!
Stolt över migsjälv är jag faktiskt!
Jag minns inte senast jag tränade på riktigt. Gympan i skolan räknas ju inte direkt eftersom den mest går ut på att vandra runt och se upptagen och konsentrerad ut, eller ligga på en tjockmatta och slappa.
Nu fick jag alltså tränat bort semlan jag käkade :P Ja ska försöka joina Jossan när hon tränar nu, och bli fitt till Turkiet till sommaren precis som Marcus och Elin tjatar om 24-7!  ;)

Imorgon har jag sovmorgon till tjugo i tolv, och jag har bara spanska sen slutar jag! :D
Såååå skönt!

Kanske blir bio imorgon också!? Bolt 3D ska vi se, om inte imorgon så nån annan dag :P

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0