Tillbaka till istiden

Idag har ja stått i en förbannad kall ishall hela dagen! Från nio till sex!
SM, och min syrras lag är med och tävlar, plus att det är i Kungsbacka. Hur skulle jag INTE kunna bli indragen i det?
I och för sig har jag filmat, och det gillar jag ju, så ja ska väll inte klaga för mycket. Bara det att man blir helt jäkla förfrusen av att stå stilla i fem timmar precis bredvid en stor fet isklump! Nu sitter jag här, fortfarande kall, med tre tröjor och en filt på mig!


Här har jag altså stått hela dagen! Jag står där teamen går av och på isen, och där hela publiken kan glo på mig.. och jag skall stå där imorgon oxå! jag måste förresten hitta tjockare kläder tills dess!!
Det va värsta jobbigt, innan ja skulle börja filma sa han som sköter utrustningen me kamerorna till mig att tänka på att byta band i tid så att det inte skulle ta slut mitt i ett åk. Det va typ 6 minuter kvar på bandet, så ja tänkte att det går ju bra, för ett program e cirkus 3 minuter, så ja börjar filma när hon i speakerbåset börjar snacka, och mitt i åket tittar jag på tiden.. 1 minut kvar. FAN. Jag står och önskar att låten åket ska ta slut, men det gör det inte och tiden går ner till 0 minuter kvar. Jag fortsätter filma och hoppas att den ska räkna sekunder. Jag hann precis få med tills de stannade. xD
Fan va pinsamt det vart om det tagit slut mitt i!



Lyckades ta en fin bild på träningsåket med min mobil! älskar bilden tack vare en liiiten detalj.. 18:18 :D

Tack för mig leverpastej :)





Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0