tick....tack...tick....

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå...
Att den ska bli tjaa kanske halv fem, fem i alla fall så jag kan börja göra mig i ordning!
Hitintills har jag inte gjort särskillt mycket. Dagen började med att jag fick för mig att jag skulle göra pannkakor, det gick åt skogen och de blev mos så efter två stycken tog jag fram plättjärnet och stekte plättar istället. Mycket bättre!

Efter att jag o syrran käkat tog jag en dusch och sedan fixade jag naglarna. Fransk manikyr blev det!
När jag lagade lunch lite senare ringde anna så ja snackade med henne medans jag åt och sedan blev det datorn ett tag.

Datorn har förresten damp eftersom jag råkat installera ett program som ska leta virus och det ligger inte i någon mapp så jag kan inte avinstallera det igen. Nu håller det på att ploppa upp framför mig hela tiden och jag får snart damp på det!

Snart ska jag dyka in i min garderob och leta fram ett par kläder jag ska ha på mig ikväll, vi ska till ett ställe som heter Razzia på after ski fest, och först ska vi träffas hos marcus :) Det blir nog jeans, tror jag, Anna tyckte jag skulle ha klänning, men jag är på jeans humör. Jag måste bara hitta nån snygg tröja som ja kan ha till..
Ja som ni märker har jag ganska stora problem.
Ett ännu större problem jag har är att jag inte är pepp för fest! Jag måste försöka bli upp peppad på något vis..

Har ni tips? skynda och skriv! om inte annat kan ja använda dem om jag har pepp torka nån annan gång! :D

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du får bli pepp tills nästa gång :D

2009-02-13 @ 02:46:12
URL: http://metrobloggen.se/gyllis

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0