snowsnowsnowsnow

Hej!
Var ju som ni kanske märkt om ni läste mitt inlägg igår på bio igår, på bolt 3D (observera mitt fina uttal på ordet 3D)
Jag hoppade på tåget och när jag kom till Lindome höll jag på att somna, sen vaknade jag till av att jag tyckte att tanten i högtalarna sa Mölndal nästa o ja ba "va fan e jag?" Blev lite rädd där för Elin o Marcus skulle ju hoppa på i Kållered o det e lixom innan mölndal. Men jag hörde fel för sen stannade vi i Kållered och Elin o Macci hoppade på. Vi gick av på Lise och vandrade till bergakungen. Vi hämtade biljetterna och sedan fick vi våra 3D glasögon! :D Vi köpte popqorn och gick in för att kolla på filmen.
Den va ganska rolig xD Miley cyrus hade rösten till hundes ägare, det märkte jag i alla fall, om någon vill veta xD

Jag skulle vart o tränat idag efter skolan, men Jossan var sjuk så vi fick hoppa det! Vi får ta det en annan gång. Lite synd bara, ja va ganska pepp på att träna, men istället gick jag med Carro o Marcus o köpte godis :P

När jag kom hem kollade jag på Mamma Mia, och nu sitter jag här och skriver ett otroligt intressant inlägg. Jag får väll ta och lägga till en bild på all snö som är ute. Såhär ser det ut när jag går till skolan!


Jag kan inte gå som en normal människa! Jag bara halkar runt, jag skulle behöva skaffa en personlig armhållare. Dvs en person som kan gå bredvid mig och som jag kan få klamra mig fast i så att jag slipper ramla, och om jag ramlar så gör jag det i alla fall inte själv.

Nu vet ni det också! ha en bra fredag! själv ska jag bara slöa och käka mig tjock på godis. har bara sovit fem timmar i natt så ja kommer antaligen somna tittandes på någon film i min ensamhet.

Saknar min lilla söta syster som inte är hemma och stökar, riktigt tomt utan henne. Hon är i Ungern och tävlar med Teamet, hoppas det går bra för dem i alla fall :) <3

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Aj miss johanna too :(

Bjud mej på godis!

2009-02-20 @ 18:34:26
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0