Kinesiska-fotogalningar-i-Gbg

Idag blev det en super rolig dag i Göteborg med vännerna! Inte alla, men tre av dem i alla fall :)
Jag mötte upp med Caroline på Kungsmässan och gick där med henne och hennes bror tills vi skulle ta tåget in till Gbg. Efter endel krångel med de på Bowlinghallen fick vi en tid klockan fyra istället för klockan två som vi egentligen ville ha, och Marcus lyckades fjäska ner priser från 350 till 225 kr!
Vi tog altså kvart över ett tåget mot Göteborg och Marcus och Elin hoppade på i Kållered.
När vi kom fram gick vi och käkade på ett ställe som hette paprika, som ligger inne på Rut med flera. Det va gott, jag och Carro käkade kycklingsallad och Elin och Marcus tog baguetter.
När vi käkat klart och slappat ett tag gick vi mot spårvagnen, men den skulle inte gå fören om ett par minuter, så vi gick till vattnet och lekte istället.
När vi lekt klart gick vi tillbaka till spårvagnsstället och sen gick vi på spårvagn sex som gick värsta omvägen och vi åkte i 25 minuter för att komma från brunsparken till Starbowling...
Väl framme betalade vi och tog på oss sexiga bowling skor. Klockan fyra körde vi igång, men hon som skrev in namnen hörde dåligt så Elin hette Jenny på poängtavlan x)
Tillslut vann Caroline, Elin kom tvåa, Marcus trea och jag kom sist. Så bra är jag, men det gör inget för dagen var helt underbart lyckad och vi måste bara göra om det! Speciellt leka kinesiska foto galningar vid ån!

Tack för en lyckad dag! <3

Marcus och Carro var otroligt intreserade av tidningarna när jag och Elin ville ha ett kort av alla fyra!


Posering på hög nivå av mig och Elin, Marcus vet jag inte riktigt vad han håller på med.. ber?


Allas egen bowling stil...

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det ät Hamlet!!!

2009-02-11 @ 15:41:50
URL: http://metrobloggen.se/gyllis

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0