Happy valentines day

Jaa, glad alla hjärtans dag på er då, eller Alla singlars deprimerande dag kan man ju oxå kalla den.. Fast en sådan har jag inte haft i år som tur var. Jag har varit aldeles för trött för att orka tänka på att det är alla hjärtans dag och att jag borde deppa över att inte ha någon att fira med.

Okej, nu tänkte jag berätta lite om de vad som hänt sen jag skrev senast.  Jag börjar med i Torsdags!
Vi skulle altså till Razzia  och vi började med förfest hos Marcus i Kållered. Vi han inte vara där särskillt länge innan vi åkte med tåget in till Göteborg, och på vägen in träffade vi ett par kompisar till Cissi som vart inne i fem minuter och tyckt att det var så tråkigt att de redan var på väg hem. Vi sket i det, och ställde oss i kön, som inte var särskillt lång, men tog hundra miljoner år att komma frammåt i. När vi väl kommit in drogs vi ut på dansgolvet och dansade oss varma igen :)
Det var lite segt i början, och ett tag kändes det inte som om det var värt de 100 kr + 20 spänn till garderoben. Men efter ett par timmar blev det mer ös, och bättre musik, och kvällen slutade ganska lyckat!
Tja förutom en liten miss av Marcus, Caroline och mig...

Vi var super varma efter allt dansande och gick ut för att ta lite luft.
Jag - Jag är hungrig
Caroline - Jag med!
Marcus - Vi springer till donken och käkar!
Jag och Carro är på och vi går iväg - UTAN jackor och vi var stelfrusna innan vi kommit halvvägs fram. Sista biten springer vi, och när vi ska öppna dörren är det... STÄNGT! :O
Vi gick hela förbannade vägen dit, i minusgrader, och det är stängt! Besvikna, kalla och fortfarande hungriga går vi tillbaka till Razzia och förtsätter dansa.
När klockan är runt ett börjar vi tröttna allihop och vi går mot en Nordstan för att käka på ett nattöppet Mc Donalds. När vi stått och väntat på våran tur, efter en tjej som skulle ha sina "två naturella cheesburgare" hon beställde tidigare, men som ingen av personalen tagit emot beställning av får vi äntligen våran efterlängtade mat, och när alla käkat klart börjar vi dra oss hemmåt åt olika håll.

Efter torsdagens äventyr sov jag till halv två på fredagen och efter att ha käkat lunch lite senare hoppar jag in i duschen för att göra mig i ordning för nästa fest. Denna gången hemma hos Marcus hela kvällen, för att slippa dyra inträden och tafsande turkar! (haha jag klagar på de "svenska" turkarna, och vi som ska till turkiet till sommaren!)
Kvällen hos Marcus blev mycket lyckad med massor av och guitarr hero och lekar, som bland annat att man ska skicka runt ett kort genom att suga det mot munnarna. Runt klockan ett, två tror jag att folk började dra sig hemmåt och vi som skulle sova över gjorde paj och käkade nattamat :)
Dagen efter käkade vi pizza på hemkörning och hade det mysigt hos Marcus och runt två tog jag en rundtur i Kållered med bussen mot stationen och åkte hem till Kungsbacka. Resten av dagen har jag spenderat i Soffan och kollat på film och käkat godis!

Ganska lyckad avslutning på lovet tycker jag! Fan, det e redan söndag! Nu har jag en hel dag av deppande inför att skolan snart börjar  framför mig :(

Jag har tyvärr inga bilder från i torsdags, och bilderna från igår har jag inte orkat lägga in på datorn än! Men de kommer nog kan jag nästan lova ;)

Sleep tight :)

Kommentarer
Postat av: anus

kan du skicka fina filmerna o bilderna sen hehehehe. :]

2009-02-15 @ 01:29:28

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0