Be happy!

Idag var en trött dag! Jag halvsov på gympan som jag kände mig för sjuk för att vara med på xD och sen var det film på Svenskan, då höll jag på att somna igen. På spanskan satt jag i någon sorts halvvaka och jag vet inte vad jag gjorde riktigt!
Nu däremot är jag på värsta bra humör! Jag vet inte vad som hänt! :D

Sitter just och fixar en bigger in deld på macci som ja tänkte lägga in på Bdb, eftersom han fyller myndig idag!
Förresten så köpte jag en macka i cafet på skolan idag för första gången. Det borde nästan bli en applod för det.
Jag är antagligen känd som en icke-mack-människa men idag har jag nästan inte ätit nått annat faktiskt.

Jag började i och för sig dagen med yoghurt och start flingor, men sedan tog jag typ två gafflar med mos, och sen blev det en macka. När jag kom hem från skolan käkade jag scones med hallonsylt och philadelphiaost (L) och till middag blev det varmamackor med kyckling i xD

Förresten, varför sitter jag här och radar upp vad jag ätit idag? :S  xD

Imorgon skall vi i alla fall spela in en förbättring av kleemens 180 graders film om Anna är frisk, på onsdag kommer en helt fantastisk film ut i butik, och torsdag till söndag ska jag vara en hel del i Kungsbacka ishall. Så vill ha tag på mig så vet ni vart ni kan hitta mig xD

Okej nu har Photoshop officiellt fått damp! så jag antar att jag får börja om men Marcus lilla bild jag höll på att göra...
Okej... aktivitetshanteraren har inaktiverats av datorns administratör :S jahopp..  Jag har stora problem som ni märker!

men jag antar att jag får lösa dem själv! Take care! :D

Kommentarer
Postat av: Marcus

send me the cool picture!

2009-02-23 @ 23:13:47
URL: http://metrobloggen.se/gyllis

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0