synd att inte tomten finns så han kunde fixat paketen...


Fin skylt! :D   Det roligaste var att det stog samma saker fast med rätt svenska på andra sidan av skylten... :/


Idag vaknade tre små flickor upp hemma hos carro klockan tio efter ett alldeles för litet antal timmar med sömn.
Kvällen var rolig, och den slutade som vanligt med ett besök på donken! haha :P

Ja efter att de tre små flickorna vaknat var det frukost som gällde, och sedan skulle jag iväg och julshoppa med familjen, och de två andra små tjejorna skulle på julkonsert.

Gissa hur många julklappar jag fick köpt!?

Haha okej ni vet redan svaret! NOLL! så sjukt duktig är jag på detta.
men det löser sig, jag vet typ nästan vad jag ska köpa ändå så jag får ta nån dag o köpa dem bara.

Är jag den enda som inte orkar köpa julklappar i år??

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0