Jag säger bara BURR

Jag säger bara BURR vad kallt det är här inne! :O
Och ändå håller pappa på att elda i rummet bredvid... :/

Känner mig sjukt duktig som lyckats få till två hela sidor på mitt religionsarbete nu! :D
(Det ska vara minst tre sidor...)
Nu har jag bara kvar att skriva klart det, och att göra klart mina fotouppgifter, och att försöka jobba så långt jag kan på historia hemtentan och sedan är det jullov! :D

Då blir det däremot en hel massa annat att tänka på, som till exempel vad jag ska köpa för julklappar till allt folk...

Idag var det ju en sjuuukt nödvändig dag i skolan.
Jag kollade på film på varje lektion, vilket såklart är bättre än att jobba, men det känns inte så nödvändigt att vandra dit då. kunde ju lika gärna suttit hemma i våran sköna soffa och tittat på filmerna lixom.. jaja

TRE dagar kvar i skolan! :D

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-15 @ 00:01:46
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0