Idolfinal ikväll!

I kväll gäller det!
Erik MÅSTE vinna! :D
Det finns ingen annan som ens tävlar på hans nivå,
och speciellt inte Calle som enligt mig skulle åkt ut för flera veckor sen!

Idag var det luciafirande i skolan, och lucia tåget var la fint, men lite halv flummigt enligt mig.
Vissa sa att det var det bästa luciatåget hitintills och det håller jag i alla fall inte med om.

Efter det hade vi filosofi och vi bestämde att vi ska ha provet efter jul, så nu slipper jag plugga på det över helgen i alla fall - vi har redan tillräckligt mycket läxor tills nästa vecka ändå!

Efter skolan blev det fika, och vi spanade in den nya affären/juicecafét på kungs och det verkade lite snobbigt och dem hade skrölig musik, så det var nog ingen hit direkt.
Men det blev fika på Linneas istället, och efter fikan blev det till Ica och handla mat med mamma.

And that's my day so far!
Nu vet ni ;)
ha det bäst <3

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0