Hoppas vi får snö till jul



Det känns inte alls som att julen är på väg, och jag är inte alls sugen på att ge mig ut i julstressen och hitta julklappar till folk... usch!

På tal om ingenting blev jag arg på Desperate Housewifes igår!
Dem kan ju inte sluta säsongen så!!
Jag vill se NU NU NU!
För er som inte sett det så tänker jag inte berätta mer än att det känns som om hälften av gänget typ dog!? :S

Idag efter skolan gick jag, Anna och Carro för att fira att svenskatalet var över med en fika, och jag o Carro fick fixat inför våran gympalektion nästa vecka! Duktiga är vi :P

När jag kom hem var jag ännu duktigare och gjorde klart min bild av surrealismen, så nu är en av fotouppgifterna klara! :D
-Bara två kvar då...

Imorgon tänker två töntar stanna hemma eftersom dem bara har en lektion, så jag får dissen att klara mig själv på stora hemska skolan...! Men jag får i alla fall en sovmorgon till 12 nånting! :P

Hejdå på er!


PS. Hoppas vi får snö till jul, för annars kan vi typ lika gärna skita i hela grejjen Ds.



PS2. Om det regnar strejkar jag! DS2.

PS3. Haha det blev playstation 2 där! xD DS3.

PS4.Haha o sen blev det playstation 3! DS4.

PS5. okej nu ska jag sluta! PS5.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0