hej

Super mysig dag med annsi.
Började med att titta på bion som var jätte bra! :D
och sedan blev det en runda för att hitta klänning till henne.
Det var mitt uppdrag eftersom hon och Carro hjälpte mig sist, så jag drog med henne till den "kinisiska" affären eller vad hon nu kallade den ;) haha
Vi lyckadces plocka på oss hela 13 klänningar, och man fick bara ta med sig fem per person in i omklädningsrummen, så jag tog fem klänningar och ställde mig i båset mittemot henne o stog där o kikade ut hela tiden.
Vi lyckades hitta en fin, så vi slapp springa runt till fler affärer.
Så nu får killarna akta sig för snygganna på nyår ;)

Imorgon är det nyår och jag är PEPP! :D
Peppa gott folk! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0