Hej alla glada!

Hej alla glada! (och ni andra också såklart xD )
Jag sitter här och är dötrött efter en sväng på gymmet.

Dagen gick ganska segt, men vi fick sluta lite tidigare, och eftersom emma redan hade slutat så var vi på gymmet redan vid tre istället för fyra!
Vi kämpade på, och kände oss sjukt duktiga efteråt, även om vi bara körde 15 minuter på bandet.
Vi såg en kille som gymmade i urringad t-shirt och svarta tajta jeans, tummen upp till hans kläder!
Det är ju grymt viktigt att behålla stilen på gymmet lixom.

Själv vandrade jag mot bussen hem i mjukisbyxor och stövlar - GRYMT snyggt!
Vi sprang genom lera, och precis när vi kom fram till busshållplatsen så kom bussen!
Kändes ganska bra, och lite värt det att gegga ner skorna.


Nu är jag hemma och satte mig direkt vid datan för att fixa mitt svenska tal som är imorgon, och att försöka få klart mitt cv. En Billys pizza fick förja med mig ner eftersom jag var så galet hungrig ;)

Nu är det förhoppningsvis middag, för jag är inte mätt än :P

Nej nu har jag inte tid med detta längre!
See ya later!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0