GottOchBlandat

Tja allihopa!
TVÅ dagar to goooo, och sedan är det lov! :D

På tal om lov så bestämde jag och Emma, efter dagens träning, att vi tar lite jullov med den ochså.
Så nu slipper jag gymma! :D
Gymmet 2010 here I come!

Sjukt konstigt det kändes att skriva 2010! :P
Kommer bli konsligt att snacka om Beach '10 oxå! låter ju lite udda!

Nu är jag näääääästan klar med mitt religionsarbete och känner mig sjukt duktig :)
Idag kommer inget desperate och jag sörjer! :(

Haha lite blandade samtalsämnen här idag :)
Hoppas ni har det bäst, jag har inget mer att tillägga mer än att jag är galet trött, och skyller på det för mitt ointressanta bloggande! :)

Vi raffsar la fram en bild att avsluta med också...


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0