jullov! :D

Har inhandlat alla julklappar, och känner mig ganska nöjd med dagen.
Så sjukt skönt att titta ut genom fönstret och se snön bara fortsätta snöa ner som om det aldrig kommer ta slut.
Ljust är det oxå, eller himlen är mörk, men annars lyser snön upp mörka sverige.

Det är tack vare snön och allt julfix igår som jag börjat få julkänsla.
Vi proppade vardagsrummet fullt med mammas små prynadsfigurer, tomtar och grisar...
och sedan klädde vi granen, och sedan blev det ishallen för att titta på min duktiga syster när dem hade uppvisning.
För en gångs skull var det inte så kallt inne i ishallen - kan ha att göra med att det är kallare ute ;)

Så nu slänger jag upp lite bilder från gårdagens uppvisning och från dagens fotorunda ute i snön! :)
De bilderna med lila klänningar är Spirits korta program, och dem med orangea är deras långa :)


Kommentarer
Postat av: emma

fin bild!

2009-12-23 @ 22:40:02
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0