December, och vintern är här!

Idag var det helt galet kallt ute! Det känns verkligen som om vintern är här nu!
Kylan kommer ju passande till 1a december också!

Skola, och allt flöt på som vanligt. Första gympan på fyra veckor, och den var ganska kul för en gångs skull, med lite tack till Julia som höll i en rolig lektion. :)

Efter skolan vandrade jag och Carro runt lite medans vi väntade på Anna som övningskörde, och sedan gick dem iväg för att simma, medans jag gick till Ica och handlade mat till morgondagens danmarksresa.
Efter det vandrade jag vidare till gymmet och höll på att frysa benen av mig!

Månen var sjukt stor och jätte fin, så försökte ta en bild som blev ganska misslyckad och skakig - o dem säger att det ska vara 5 megapixel på min mobilkamera...!? :/

Nu är jag tillbaka hemma och jag är sjukt trött, vilket jag i o för sig var redan i morse.
Jag funkar helt enkelt inte på morgonen om det är helt svart ute, jag vaknar inte då!

Imorgon ska jag vara nere på stationen klockan 8 för att åka buss mot danmark och titta på någon konstutställning, inte sådär jätte pepp på det, men det får la funka :)

Ha det bäst! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0