Äntligen helg igen!

Igår kändes som världens längsta dag!
Skolan gick rätt fort, och sedan blev det fika med Carro och Anna på espressohouse.
Jag tog fyra tåget in till mölndal och blev hämtad av mamma, sedan åkte vi på öppet hus på göteborgs högskola för fotografi eller vad det nu hette. Det verkade väldigt flummigt...

Sedan övningskörde jag hem på en massa mörka småvägar.
Eller jag körde inte hem utan jag körde till Carro.
Vi hade idol-mys och förutom att båda var väldigt trötta så hade i alla fall jag jätte kul! :)

Tog halv ett tåget hem och vandrade hem i mörkret.
Höll på att skrämma livet ur mig själv när jag mötte en kille som tog upp något som glimmade till ur fickan...
-Det var hans mobil!

Idag har jag försökt ta lite kort till fotouppgifterna och sedan blev det lite mer övningskörning ner till freeport där jag fick köpt skor, och vi handlade en massa schampoon.

Schampoona kostade 952:- och deras korläsare funkade inte, så mamma gick för att ta ut pengar, men då funkade inte hennes kort, så då fick jag gå o ta ut pengar - så nu känner jag mig fattig! :(
Fast jag får ju snart tillbaka dem igen :P

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0